Din browser er for gammel. Venligst opgrader din browser eller download en alternativ browser som eksempelvis Google Chrome eller Firefox.

Kundeservice

Internet og mobiltelefon

På alle vore skibe er der internetadgang og mobildækning. Kommunikationen går hovedsaglig via satellit, så driftsforstyrrelser kan forekomme.

Mobildækning

Der er mobildækning på Superspeed 1 og 2.
Mobil dækning om bord leveres af Telenor Maritime. Overførsler er via satellit og har derfor en højere pris end på land. Det betyder, at "Roam like home" (eller gratis EU-roaming) ikke gælder om bord. Vi anbefaler at slukke roamingfunktionen (mobile data), når du er om bord, for at undgå overraskelser på din mobilregning, når du vender hjem.

Når du foretager et opkald, skal du huske at indtaste '+' eller '00' ud over landekoden for det telefonnummer, der skal ringes op. For eksempel +45 12345678 for et opkald til Danmark.

Det er din operatør, der fastsætter priser og gebyrer - kontakt derfor dem for at vide, hvad du vil blive opkrævet for om bord.
 

Internet adgang Danmark-Norge (SuperSpeed 1 & 2)

Hvor?

Der er trådløst netværk over hele skibet.

Hvordan får jeg adgang?

Du kan købe adgang via en sikker betalingsside på "ColorGuest" -netværket. Dette anbefales snarere end potentielt at skulle vente i kø, når du køber i receptionen.

Priser

1 time = NOK 50, -
4 timer = NOK 80, -

Trådløse internetpriser kan variere eller ændres med kort varsel. For opdaterede oplysninger henvises til de priser, der vises på betalingsportalen om bord

Fri adgang i Business Class

Bestiller du plads på Business Class har du fri adgang til trådløst netværk. Du henter bare en kode i automaten i Business Class-området, som giver adgang i 3 timer.

NB!

Internetforbindelsen går undertiden over satellit, så langsommere loadtid og nogle begrænsninger må forventes på kapacitetskrævende løsninger, som f.eks streaming-tjenester.