Din browser er for gammel. Venligst opgrader din browser eller download en alternativ browser som eksempelvis Google Chrome eller Firefox.

Sådan fungerer skigarantien

Skigarantien træder i kraft 48 timer før gæstens afrejse fra Danmark.

Gæsterne har selv pligt til, at holde sig orienteret, evt. via skiinfo.no, om sneforholdene på den valgte destination. Gæsterne har ligeledes pligt til, at tage kontakt til Color Line 48 timer før udrejsen fra Danmark med Color Line og inden for kundecentrets åbningstid, såfremt SKIgarantien ikke opfyldes.
Hvilken periode SKIgarantien omfatter, kan variere fra destination til destination. De enkelte perioder kan findes på www.colorline.dk under den valgte destination.

*Såfremt det formodes, at en destinations SKIgaranti ikke kan opfyldes, vil Color Line, i det omfang det er muligt, tilbyde ophold på en anden destination. Vi kan desværre ikke garantere tilsvarende overfart/boenhed/beliggenhed i skiområdet, men vil naturligvis tilstræbe at finde et godt alternativ. Vælges en dyrere ferie, betaler gæsten differencen, ligesom Color Line naturligvis tilbagebetaler differencen, hvis der vælges et billigere ferieophold. Findes der ikke et passende alternativ, vil gæsten få det indbetalte beløb refunderet.

SKIgarantien omfatter ikke ydelser bestilt/betalt af gæsten selv på destinationen, så som liftkort, skiskole, skileje, etc. - tag selv kontakt med destinationen vedrørende dette.

SKIgarantien gælder alle feriesteder
 

SKIgarantien omfatter ikke:

  • pludseligt opståede tekniske problemer på/ved skicentret
  • vejrændringer på/ved skicentret - storm, isslag etc., der er opstået 48-0 timer før/under afrejse eller under selve opholdet.


Color Line garanterer ikke for snekvalitet, pister og løjpers kvalitet/sværhedsgrad, eller længde og beliggenhed.

Langrend: En række destinationer stiller SKIgaranti både for alpine nedfarter og langrendsløjper, og der gælder ens betingelser for udløsning af garantien.
*Gæster på juleophold med udrejse 27/12 kan henvende sig den 24/12.