Din browser er for gammel. Venligst opgrader din browser eller download en alternativ browser som eksempelvis Google Chrome eller Firefox.

Rejsebekræftelse

Når rejsen er booket og betalt, vil en bekræftelses-email automatisk blive sendt.

 

HVAD GØR JEG, HVIS email-BEKRÆFTELSEN IKKE ER KORREKT?

Kontroller at denne bekræftelse er korrekt. Hvis noget afviger, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 99 56 19 00.

Kan du ikke finde email-bekræftelsen fra os?

Hvis du ikke kan finde email-bekræftelsen i din indbakke, kan det skyldes flere ting:
- Email-adressen blev ikke indtastet korrekt.
- Kontroller junk email / spam mappen.
- Kontroller, om din email-konto har nået sin maksimale lagerkapacitet grænse.

Har du brug for ny email-bekræftelse?

Log ind på Min side for at modtage rejsedokumenter / billetter.

PDF vedhæftede filer

Den egentlige rejsebekræftelse er vedhæftet emailen som en PDF-fil. Hvis du ikke kan åbne denne fil, skal du kontrollere, om sikkerhedsindstillingerne i din email-konto tillader vedhæftede filer. Din computer/mobil skal også have Adobe Reader installeret for at åbne PDF-filer.

DETTE SKAL DU BRUGE FOR AT TJEKKE-IND

Du skal kun bruge dit bookingnummer og ID. Boardingkortet får du udleveret ved check-ind afrejsedagen